Tukipalvelut ja ulkoistaminen

Veritan palvelut kattavat kustannustehokkaasti kaikki vaihtoehdot yritysten ICT-tarpeisiin. Aina täydellisestä ulkoistuksesta yksittäiseen työtuntiin.

ICT Kulta

IT Kulta on kokonaisvaltainen palvelumalli, joka kattaa ison osan yrityksen ICT-tarpeista yhdellä sopimuksella. Palvelu koostuu seuraavista osa-alueista.

Nimetty asiakasvastaava

  • Tuntee asiakkaan toimintaympäristön erityispiirteineen
  • Pitää ennalta sovitut ICT-palaverit 3-4 kpl vuodessa
  • Lähtökohtaisesti on aina tavoitettavissa, ja on valmis reagoimaan nopeallakin aikataululla
  • Antaa kehitysehdotuksia ja istuu asiakkaan kanssa aina samalla puolen pöytää.
  • Vastaa asiakkaan saaman palvelukokemuksen laadusta
  • Työasemien ja palvelinten ylläpito

  • Työasemien päivitystenhallinta
  • Palvelimien päivitystenhallinta
  • Palvelimien ja työasemien monitorointi
  • Palvelimien ja työasemien vianselvitys- ja korjaustyöt
  • Käyttäjätuki – rajaton määrä etä- lähitukea
    ICT-dokumentaatio – aina ajantasainen dokumentaatio ICT-ympäristöstä
    Laitteistorekisteri
    O365 hallinta
    Mobiililaite- ja liittymähallinta
    Yksi yhteyspiste työpyynnöille
    Vasteaikalupaus

    ICT Hopea

    ICT hopea on oikea palvelumalli, mikäli ICT:n hallinta halutaan pitää omissa käsissä, mutta kuitenkin tiedetään, että säännöllisesti tarvitaan lisäkäsiä hoitamaan tehtäviä, tai vaikka antamaan lähitukea.

    ICT Hopea on tuntikiintiösopimus, jossa asiakas varaa etukäteen sovitun suuruisen määrän resurssia, jolloin tuntikohtainen hinta jää pienemmäksi verrattuna suoraan tuntiveloitukseen.

    Yksi yhteyspiste työpyynnöille
    Vasteaikalupaus

    ICT Pronssi

    ICT Pronssi on tuntiveloituksellinen palvelumalli, jonka tuntihinnat vaihtelevat tehtävän työn mukaan. Työt tehdään aina erillisen tilauksen mukaisesti ja ennalta määrättynä aikana.